بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس تیلور: برای اولین بار خنده یزدانی را دیدم محبی استقلال‌بیا نیست جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها

  • کد خبر: ۲۳۴۸۵۳
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
تیم‌های ملی فرانسه و هلند در دومین دیدار مرحله گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی هلند و فرانسه در هفته دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ در دیداری از گروه D این رقابت‌ها، جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خروس‌ها در دیدار نخست خود به سختی توانستند اتریش را شکست دهند و نتوانستند نمایش مورد انتظار طرفداران خود و کارشناسان فوتبال را ارائه کنند تا همانند سایر رقبای خود همچون آلمان و اسپانیا جام را پرقدرت آغاز کنند.

ام‌باپه که در این دیدار از ناحیه بینی مصدوم شده بود، تصاویرش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، اما مصدومیت ستاره فرانسوی‌ها به قدری حاد نبوده که ام‌باپه نتواند تیمش را برابر هلند همراهی کند.

نشریه «رادیو مونت کارلو» فرانسه مدعی شده امباپه می‌خواهد مقابل هلند بازی کند. خرید جدید رئال مادرید هنوز ماسک محافظ بینی را دریافت نکرده، اما انتظار می‌رود امروز یا فردا این ماسک به دستش برسد. طبق قوانین یوفا، بازیکنانی که از ناحیه صورت آسیب می‌بینند، باید با ماسک مخصوص به میدان بروند.

در سوی دیگر میدان، لاله‌های نارنجی در دیدار نخست خود با وجود اینکه ابتدا از لهستان با یک گل عقب افتاده بودند، اما با یک بازی سراسر هجومی توانستند کامبک زده و ۲ بر یک پیروز شوند.

هلند ۲ دهه است که حتی نتوانسته در جمع مدعیان یورو قرار بگیرد و حتی به نیمه‌نهایی هم نرسیده، اما آنها می‌خواهند خاطرات سال ۱۹۸۸ را باز هم در آلمان تکرار کنند و خود را در قامت یک مدعی نشان دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->